Numirea / Revocarea unui administrator este infaptuita prin hotararea asociatilor unei societati in concordanta cu interesele si planurile de dezvoltare ale societatii.Societatile indiferent de forma lor juridica sunt administrate de unul sau mai multi administratori, care pot fi persoane fizice sau juridice (in anumite cazuri, asa cum este mentionat in art 153, indice 13, alineatul 2 din Legea 31/ 1991 privind societatile comerciale). Administratorul este cel care duce la indeplinire vointa societatii comerciale exprimata prin Hotararile Adunarii Generale a Asociatilor. Administratorul reprezinta societatea in relatiile cu tertii si in practica poate aparea necesitatea numirii sau revocarii unui administrator.

Acte necesare pentru numire /revocare administrator :

 – acte de identitate asociati si administrator – carte de identitate/pasaport
 – actul constitutiv al societatii la zi, certificat de inmatriculare
 – specimen de semnatura al noului administrator (putem programa noi)
 – declaratia pe propria raspundere a administratorului .
Durata: 5 zile
Detalii la convenientconsulting@yahoo.com sau 0720.61.50.62.